BEDRIJVENCOMPETITIE 2019/2020

De laatste speeldag van de bedrijvencompetitie zit erop.
Dit jaar hebben er 11 teams gestreden om de wisselbeker.
4 wedstrijdmiddagen vanaf november tot en met februari, gezellige en sportieve wedstrijden die gespeeld worden in de dubbel.
Ook de laatste speeldag is weer afgesloten met heerlijk eten van onze "huiskok" Linda.
Het bleef spannend omdat de laatste wedstrijd beslissend was of Woerner of Aminola de beker in de wacht zou slepen.
Woerner won de laatste wedstrijd nipt van Verhoeks en kwam op gelijke stand te staan met Aminola.  Het onderling resultaat tussen Aminola en Woerner was in het voordeel van Woerner waardoor nu de wisselbeker in de wacht heeft gesleept.

Al met al een gezellige, sportieve editie van deze bedrijvencompetitie die mede mogelijk is gemaakt door de inzet van vrijwilligers, kantinemedewerkers en TSM.
Een dikke pluim voor jullie inzet.
Ook de sponsoren die de dagprijzen beschikbaar hebben gesteld, super bedankt!!!
-Zuivelhoeve
-Da MOOI Parfumerie Verweij
-Salon Uniek

En niet te vergeten alle deelnemende teams;
Woerner
Teka
Valleischilders/Jellema projecten
NTT
Tick
Verhoeks exclusief
Van den Hoorn
Stucadoorsbedrijf Looijen
Aminola
De Roode Schuur
Sprinter

Op de foto het winnende team van links naar rechts;
Jan Buckens/Noot Pattiasina/Marco Voorloop/Frank van der Moolen

De volgende editie van bedrijvencompetitie zal in het najaar van start gaan. De Bedrijvencompetitie staat garant voor heel veel gezelligheid en sportiviteit. Naast bedrijven kunnen ook families, wijken, straten, organisaties, instituten of verenigingen meedoen aan deze competitie. Lijkt het u leuk om ook aan de bedrijvencompetitie deel te nemen of wilt u meer informatie?

Stuur dan een e-mail naar; ltcbedrijvencompetitie@gmail.com