Clubinformatie

LTC Barneveld

Tennis en Padelcentrum "De Watermolen".

Rabo bank: NL 33 RABO 0150191545 t.n.v. Lawn Tennis Club Barneveld

KVK 40121203

Clubinformatie
LTC Barneveld is een Tennis en Padel vereniging waar sportiviteit en gezelligheid centraal staan. Met speciale aandacht voor beginners tot aan competitiespelers stimuleren wij de tennissport. Wij houden rekening met verschillende leeftijden en ambities. En bieden een breed scala aan mogelijkheden voor jong en oud. Van tennislessen en toernooien tot baanverhuur. LTC Barneveld is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) en werkt samen met Tennishal Barneveld.
De Tennis en Padel vereniging voor alle leeftijden: van kids tot senioren
Speciale aandacht is er voor de jeugd en de senioren. In het programma Kidstennis trainen wij onze jongste leden op de mini tennisbanen. Wij leggen de spelregels uit en verzorgen naast de tennislessen ook diverse leuke activiteiten. Voor de senioren bieden wij een speciaal programma aan waar u in groepsverband kennis maakt met de verschillende onderdelen van de tennissport.
Onze tennisbanen: gravelbanen en kunstgrasbanen
Onze tennis en padel banen zijn met uitzondering van slecht weer het hele jaar geopend. De buitenbanen zijn tot 23.00 uur verlicht. In de winterperiode tennist u op onze kunstgrasbanen. Bij slecht weer kunt u tegen betaling een binnenbaan reserveren bij Tennishal Barneveld.
Onze Padel banen:
Wij hebben drie Padel banen, die ook het hele jaar geopend zijn, met uitzondering van een sneeuwdek. De banen zijn voorzien van LED verlichting waardoor ook bij donker gespeeld kan worden. Internet reservering is bij deze banen mogelijk

Baansoorten
Gravelbanen
Kunstgrasbanen
Padelbanen kunstgras
Oefenmuur
Binnenbanen tapijt

Naast onze outdoor banen kan er ook indoor getennist worden!
Voor indoortennis is geen lidmaatschap van LTCB verplicht.

Reserveer een tennis of padelbaan.
Wilt u bij ons tennissen of padellen?
Boek dan een baan!
Voor een tennisbaan kijk dan onder "Tennis" of "Tennishal".
Voor een padelbaan kijk dan onder "Padel"
Heeft u vragen? Stuur een email naar [email protected]
Wij wensen u veel tennisplezier!