Bedrijven competitie

LTC BARNEVELD BEDRIJVENCOMPETITIE

Het concept van de bedrijvencompetitie is dat er op een wedstrijdmiddag per team/bedrijf, 4 dubbelpartijen worden gespeeld. Dit vindt plaats in de tennishal van LTC Barneveld. Wedstrijden worden op tijd gespeeld, 50 minuten en ingedeeld op speelsterkte van de deelnemers van het team. Zo zijn er voor ieder leuke, gezellige, uitdagende wedstrijden. De wedstrijd periode loopt van november tot maart, afhankelijk van het aantal deelnemende teams. Iedere maand dus 1 wedstrijdmiddag op de zaterdag van 13.00 tot 17.00 uur. (eventueel uitloop tot 18.00 uur)

Aan het einde van iedere speeldag is er een dagprijs uitreiking voor het beste team of het team dat het meest verloren heeft. Als afsluiting van iedere wedstrijdmiddag is er ook de mogelijkheid om te gezellig te blijven eten.

De Bedrijvencompetitie staat garant voor heel veel gezelligheid en sportiviteit. Naast bedrijven kunnen ook families, wijken, straten, organisaties, instituten of verenigingen meedoen aan deze competitie. Lijkt het u leuk om ook aan de bedrijvencompetitie deel te nemen of wilt u meer informatie?

Stuur dan een e-mail naar; [email protected]