Over de hal

Ideale voorwaarden om het hele jaar door onder optimale omstandigheden in een schitterende tennishal uw favoriete tennissport te beoefenen.

In Barneveld op het fraaie tenniscentrum “De Watermolen” staat een fantastische hypermoderne tennishal. Deze tennishal heeft alle faciliteiten en mogelijkheden, die u zich als liefhebber van de tennissport maar kunt wensen. Er staan maar liefst 4 indoorbanen ter beschikking voor jong en oud. De banen zijn ook prima geschikt voor rolstoeltennissers! Lid zijn van een tennisvereniging is niet nodig.

Daarnaast is er royaal aandacht besteed aan het comfort en een vriendelijke, gezellige ambiance zoals het gezellige clubhuis waar u met uw tennisvrienden kunt genieten van heerlijke hapjes en drankjes. Een twintig meter lange glaswand biedt een goed uitzicht op alle tennisbanen.

De tennishal voldoet aan alle technische en functionele sporteisen die gesteld worden door KNLTB en NOC/NSF. Ultramodern en toonaangevend zijn bijvoorbeeld de halverlichting, de tapijtvloer, het ventilatiesysteem, de verwarming en de adequate was/kleedgelegenheden voor dames en heren.

Tel: 0342 - 414491 (tijdens kantine openingstijden)
Stichting Tennishal Barneveld
Tenniscentrum “De Watermolen”