Tennisles

Tennis School Maat (TSM) verzorgt alle tennis en padellessen voor de leden van LTC Barneveld.

Email: [email protected] Tel: 06 539 049 24

Philip Maat – die al sinds 1995 werkzaam is als hoofdtrainer bij LTC – heeft zich als ondernemer verbonden aan LTC Barneveld. Samen met de enthousiaste trainer Thijs Konijn, zal hij vanuit TSM voor alle doelgroepen binnen de club klaar staan, van kids tot senioren.

Er zijn diverse lesmogelijkheden. Nieuw is bijvoorbeeld de mogelijkheid om het gehele jaar buiten te lessen tegen aantrekkelijke prijzen. Ook levert TSM graag maatwerk zoals teamtrainingen , groepslessen, privélessen of een clinic. Uiteraard kunnen lessen ook in de tennishal worden verzorgd.

Doelstelling van deze nieuwe vorm van samenwerken tussen Philip Maat en LTC Barneveld is de vereniging weer te laten groeien en samen te bouwen aan een gezonde gezellige vereniging!

Klik hier voor inschrijven tennislessen

lesvoorwaarden TSM.doc.pdf kalender 2023-2024.xlsx

Vragen?