Info nieuwe leden

Beste nieuwe leden van de LTC Barneveld.

Welkom bij onze  mooie Tennisvereniging.

Entree op het park :

Heb je je tennispasje gekregen, dan kan je altijd op het park komen. Het hek is te openen door je pasje door de kaartlezer op het toegangshek te halen. - Hoe krijg ik mijn pasje?  Men krijgt de ledenpas door deze persoonlijk af te halen bij de bar van het - clubhuis waar de pas klaar ligt in een persoonlijke envelop. Het nieuwe lid krijgt een e-mail wanneer de pas klaar ligt. - Hoe lang duurt het voordat ik mijn pasje krijg? De KNLTB stuurt  7 - 10 dagen de pas af, na de volledige inschrijving via de website.

Toegang kleedkamers en toiletten :

Aan de rechterkant van het kantinegebouw bevinden zich de kleedkamers en toiletten met een extra ingang. Als de kantine dicht is kan je altijd via deze ingang binnen komen (middels je pasje en magneetkaartlezer) In deze ruimte hebben we ook de beschikking over een koffieautomaat en frisdrank machine. ( kleine kantine)

Afhangen :

Met je pasje moet je de baan afhangen waarop je wilt spelen. Het digitale afhangbord hangt aan de muur, volg de instructies op het scherm. Met 2 personen kan je een half uur afhangen en met 4 personen 45 minuten, als padellid op de padelbaan 1 uur.

Banen vegen :

Als je klaar bent met spelen moet de baan geveegd worden.

Baanreglement Lees het baanreglement goed door dan ken je je rechten en plichten. Het baanreglement vind je hier

Les nemen :

Hier vind je informatie over het nemen van tennisles

Activiteiten :

Racket ochtend :

Net lid van de tennisclub? Wil je nieuwe tennissers leren kennen? Of vind je het leuk om weer eens met iemand anders te tennissen. Ervaren of beginner iedereen is welkom. Ieder woensdag ochtend en avond is er een racket spelletje. Dit gaat het hele jaar door. Van 09.00 – 12.00 uur  en 19.30 – 21.30 uur. Er is een vrije inloop voor individuele spelers en je wordt ingedeeld om te tennissen met en tegen willekeurige spelers. Zo word je snel in de vereniging opgenomen.

Racket Avond :

Praktische info:

• begint vanaf 19.30 (per half uur kan je aansluiten.
  • 21.00 is de laatste ronde.
  • ook in de vakanties is er een racketavond.
  • kom je voor het eerst? Meld je dan bij de bar, dan geven zij aan bij wie je moet zijn.
  • neem je pasje mee

Wil je meer informatie neem dan gerust contact op met Erwin (06-10898311) of Caroline (06-11916177)

Vragen :

Nogmaals welkom bij de LTC en mochten er nog vragen zijn kan je een mail sturen naar [email protected] Contactgegevens over specifieke onderwerpen vind je hier

Vragen?

Telefoon