Huurmogelijkheden

Iedereen is welkom
Om  gebruik te kunnen maken van de tennishal is het niet nodig om lid te zijn van de LTC Barneveld.
Voor rolstoeltennissers is de hal met tapijt ook zeer geschikt.
Er zijn meerdere huurmogelijkheden.

Losse uren:
Banen, welke contractueel niet verhuurd zijn, kan men per uur inhuren. Voor vandaag kun je via het clubhuis van de LTC Barneveld een baan boeken. Het telefoonnummer is 0342 – 414491. Voor volgende dagen (maximaal 3 dagen vooruit) kun je via Tennisboeker.nl een baan huren.
Voor verhuur van dagdelen op zaterdag en zondag kun je contact opnemen met de contractadministratie: [email protected]

Jaarcontract (winter en/of zomer):
Huur een baan om het hele jaar, of een seizoen, één of meer uren vrij te spelen. Voor een jaarcontract neemt u contact op met de contractadministratie van de tennishal per e-mail: [email protected]
Het zomerseizoen loopt van 12 april tot 13 september 2021
Het winterseizoen loopt van 13 september tot 11 april 2022

Lessen:
Het is mogelijk privélessen (trainingen) te krijgen van een van de tennisleraren van de Tennisschool Maat voor minimaal 1 en maximaal 8 personen. Wilt u meer informatie over de lessen dan kunt u contact opnemen met Tennisschool Maat; mobiel bereikbaar op 06-53904924

Zaterdagavond en zondag tennis:
De mogelijkheid voor families, verenigingen of bedrijven de gehele hal af te huren. Deelname evenementen: Er bestaat een ruime mogelijkheid om deel te nemen aan in de hal georganiseerde evenementen.

Tarieven en Regels:
Voor het huren van een baan zijn in onderstaand download document de huidige tarieven en enkele regels opgenomen.

Algemene voorwaarden:
Hieronder tref je de Algemene Voorwaarden en de haltarieven aan als download document. Lees deze goed door voor je een baan huurt.
Algemene voorwaarden sept 2020.pdf STB haltarieven 2023-2024.pdf