Padel rackets huren bij de LTCB

De LTCB verhuurt Padel rackets om de leden in staat te stellen kennis te maken met deze nieuwe sport. De LTCB heeft een 16 tal rackets aangeschaft voor dit doel. Er zijn 4 verschillende type rackets, met verschillende speeleigenschappen. Het is wenselijk dat er door de leden meerdere keren gespeeld wordt om de sport te leren kennen. Men kan daarbij kiezen voor het gebruik van verschillende rackets. Naast de rackets heeft de LTCB ook Padel ballen ter beschikking voor verhuur. Deze ballen zullen ook te koop worden aangeboden. De Padel bal verschilt van de tennis bal!

Verhuur van een racket kost € 4,- per keer en het gebruik van een blik ballen kost € 2,- per keer. Voor het gebruik van de rackets zal de LTCB wel een borg vragen. Deze borg dient aan de barmedewerker te worden overhandigd en zal bij retour van de rackets worden teruggegeven.
Men kan kiezen tussen € 40,-, een geldig rijbewijs of een geldig Identiteitsbewijs. Er mag niet met tennis rackets en tennisballen op de Padel banen gespeeld worden!!

Let op: Verhuur van rackets alleen als de kantine open is!