Clubkampioenschappen Jeugd 2019

Vrijdag de 13e.... Een zonovergoten middag Het tennispark van LTC Barneveld, van 16.00 u tot 19.00 u, het domein van de jeugd.

De clubkampioenschappen voor de jeugd, die werd gehouden onder de naam “Kids/Jeugdcup”. 45 kids in de leeftijdscategorie van 6 tot 16 deden hieraan mee. Er werd volgens een strak wedstrijdschema gespeeld in de kleuren waarin de jeugd competitie speelt en traint. De kids waren enthousiast, gezellig en fanatiek bezig met hun wedstrijden. Aangemoedigd door ouders, vrienden en bekenden. Om ongeveer 18.45 uur werden de kids getrakteerd op een broodje hamburger. Gebakken door onze voorzitter Erik! Top! Hierna volgde de prijsuitreiking. Al met al een super geslaagde vrijdagmiddag de 13 e!! Met een dikke pluim voor de begeleiders!

Kicky/Noot/Philip/Danique/Nicole

Super bedankt voor jullie enthousiaste inzet😃👍

Uitslagen;

Rood:
1e Isabel van Dijk
2e Manuela Vlastuin

Oranje;
1e Rycko Drost
2e Ewan Bunt

Groen 1;
1e Mats Schoenmakers
2e Thijmen Buers

Groen 2;
1e Fay Bruinekreeft
2e Nilay Cin

Groen 3;
1e Olivia van Beem
2e Tess Gerestijn

Junioren;
1e Mika Voorloop
2e Annabel Schoenmakers

Het raadspel, hoeveel leden heeft LTCB, werd gewonnen door;
Isabel en Hugo

Vragen?