Padel Zomertoernooi

LTC Barneveld, park De Watermolen (15 Padel, 16 Padel, 17 Padel)
9-7-2022 09:00 - 10-7-2022 18:00
Jan Dirk Lagerweij, Gerko Looijen, Jacco Looijen, Matthieu Schakel

Na het daverende succes van vorig jaar organiseren we, anderhalve maand voor het grote KNLTB ByBoo Padeltoernooi, wederom een weekend vol padelplezier.

Het Padel Zomertoernooi is een gezelligheidstoernooi voor alle leeftijden, van jong tot oud! Deelname is open voor Padelleden vanaf 12 jaar en zij kunnen zich eventueel ook inschrijven met een niet (padel)lid van de LTC Barneveld. Het zou leuk zijn als dit jaar veel jeugd zich inschrijft met zijn/haar vader/moeder/oom/tante/zus, of wie ja maar kan vinden.

De wedstrijden worden op tijd gespeeld, waarbij de tijdsduur afhankelijk is van het aantal deelnemers.

Inschrijving is mogelijk als dubbel (dit kan zowel een Dames-, Heren- of Gemengd Dubbel zijn) en kan bij voorkeur via de Clupapp/Agenda of via [email protected].  Let op: VOL = VOL!

Sluitingsdatum inschrijving is zondag 3 juli.

De kosten bedragen € 7,50 per persoon en dit dient op de dag zelf contant betaald te worden.

Neem het tegen elkaar op in de diverse klasses en geniet van twee dagen vol gezelligheid!

Aanmelden kan via de KNLTB Clubapp